23.08.2015

Raz, dwa, trzy! Czas START!







Witam Ciebie, podróżniku!


Widzę, że tutejsze miejsce musiało Cię choć trochę zaintrygować skoro tu jesteś! Mam ogromną nadzieję, że zasiądziesz tu na dłużej. Pewnie zastanawiasz się kim jestem? Hm... jestem młodą kobietą, dla której najważniejszym (zaraz po rodzinie, zdrowiu) priorytetem osobistym jest SUKCES. Tak, to właśnie on  i świadomość jego osiągnięcia jest dla mnie bezcenny. Zapewne nie raz nurtowało Cię pytanie:


- Co zrobić by go osiągnąć?


Możliwe, że traciłaś codziennie po kilka godzin na ciężką pracę, która nie zaowocowała na tyle by dała Ci poczucie jakie pragniesz.


Stworzyłam tę stronę by pomóc każdej z Nas w osiągnięciu wyznaczonego celu jak i oczywiście zmotywowania do działania. Nawet tę typową Panią Nowak!
Ostatnimi czasami zostawałam nie raz nazwana Kobietą Sukcesu. Od zawsze na to pracowałam. Już jako kilkuletnie dziecko byłam odpowiedzialną i mądrą osóbką, z której rodzice się minimalnie śmiali. Moją ulubioną zabawą było zabawa w biuro, urząd, bank, pocztę. Kochałam nosić przy sobie papiery i teczki. W wieku 9 lat powiedziałam pewnym tonem:


- Marzy mi się być adwokatem. 


Zostało to do dziś jak i walka o spełnienie. Zostało mi jeszcze parę lat dlatego robota idzie w re!
Czytałam w internecie sporo blogów o podobnej tematyce jednak to dla mnie za mało. Nie ma w nich pewnych ,,ludzkich" rad. Przecież trzeba pamiętać, że człowiek to nie maszyna. Nieomylna i wiecznie perfekcyjna. Oczywiście! Dążmy do właśnie perfekcjonizmu, ale dajmy sobie od czasu do czasu jakieś stopy. Odpuśćmy gdy trzeba.


Tematyka bloga jest w pełni mieszaniną inspiracji, rad na spełnienie marzeń jak i wyznaczonych celów. Znajdziesz tutaj jeszcze trochę ekonomii wraz ze szczyptą prawa, którego w dalszym ciągu się uczę i jest moją pasją, a także sposobów na naukę, skoncentrowanie, odpoczynek, pracę, biuro, biznes, pieniądze. Postaram się także o dobry klimat, który będzie promieniował motywującą atmosferą! 

P.S - Mów mi Gabriella!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden komentarz są one warte dla mnie bardzo dużo! Dziękuję, Gabriella

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka