24.08.2015

Plan mojej pracy na blogu!

 Witam ponownie każdego zainteresowanego czytelnika!

Plan działania mojej pracy na blogu nie będzie jakiś kuriozalnie ciężki do wykonania. Potrzeba jedynie mojej systematyki, a będzie wszystko po mojej myśli.

Otóż pomysły do realizacji są następujące:
  • Co każdy piątek będzie publikowany post p.t.: ,,Cytat tygodnia". - Jak sama nazwa wskazuje motywacji nigdy nie za wiele, a szczególnie tutaj! 
  • Znajdziecie także jak była mowa w poprzednim poście moje porady na lepsze funkcjonowanie, stres, problemy, finanse, wyjazdy, odpoczynek, naukę, czytanie, pamięć. 
  • Każdy wpis będzie załączony wraz ze zdjęciem, które sama wykonam, bądź znajdę w sieci oczywiście za zgodą autora.
  • Jestem otwarta na każde propozycje dotyczące postów oraz na wszelka komunikacje w sprawie pomocy bądź wymiany dialogu.
  • Na tym ,,portalu" na pewno nie znajdziecie zdjęć dotyczących mojej osoby. Nie na tym się koncentrujemy. 
  • Moim celem jest motywacja, doping, wiara w Ciebie oraz chęć niesienia porad i rozwiązywania wątpliwości. 
  • Wpisy nie zawsze będą na 5 stron. Zapewne trafią się nawet te o wartości 2 wersów. Udostępnienie tak krótkiej wypowiedzi wiąże się z szybkim podzieleniem się tym co udało się przypadkiem mi znaleźć, a jest mocno inspirujące.
  •  
     
Hm.. a dla Was mam za zadanie byście mocno mnie wspierali! Bez Was przecież nic nie jest możliwe! A szczególnie dobry rozwój strony.
     
     
Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden komentarz są one warte dla mnie bardzo dużo! Dziękuję, Gabriella

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka